Film.

Inge party igår :( Hoppas verklige inte Skenning har fått nån skit som håller i sig. Måste ringa och kolla det sen. Nåja..efter lite besvikelse, smutskastelse på sjukdomarna och bitterhet bestämde jag mig för att helt enkelt kolla på film. Det blev Saw 3 och Sandor slash Ida, hihi.
Saw 3 var för övrigt riktigt bra, den var inte så obehaglig [allt är ju relativt dock] utan det var mer..hmm..känslor i den. Och föresten, tror INTE det kommer en 4:a, är ganska säker på det. Se den!
Sandor slash Ida tittade jag på för att lugna ner mig lite, sett den innan.
Dessutom var jag duktig nog att bränna ner några filmer på dvd.

Idag blir det nog julskyltning, läsning i min reseguide om Australien som jag fick av Skenning i fördelsedagspresent och besök hos kompis när kvällen närmar sig. Blev otroligt sugen på kebab med efter att ha snokat lite på brors blogg.

Julen närmar sig med stormsteg! Inte en enda lite julklapp är köpt, jag börjar få lite smått panik. Blir förmodligen att jag panikhandlar i sista sekunden som det alltid brukar vara. Men varför ska man ändra på traditioner?


133243-7


Ha det -//

Kommentarer
Postat av: elle

Mmm..Kebab..Måste..ha..

Har hört att Skenning kanske skulle ordna klassfest "reunion" under jullovet. Stämmer det, eller är det bara någons våta dröm?
Ha det gott.

Postat av: Bror D

bidde ingen kebab! va inte hungrig när det kom på tal:( jag vet, jag är dålig*haha*

2006-12-04 @ 00:26:11
URL: http://dlicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback