Jul.

Efter att ha shoppat nya skor till nyårsafton (svarta lackskor, ca 4-5cm kilklack) och en ny kofta till julafton har vi kommit hem. Mamma spelar julmusik och vi har precis tagit får första tugga av julskinkan :) Men julkänslan finns fan inte ändå. Får snart tvinga fram den. Så himla tråkigt..handlade mina sista julklappar igår..eller ja okey. Jag har en kvar men den ska jag försöka fixa imorn. Hälsade på farmor också by the way.

Igår då..efter jobbet beslutade jag och Annika att vi skulle fira hennes sista dag på Thule. Det blev en färd till mcdonalds och sedan till Harrys. MEN! Där tog det stop! Vi fick inte komma in pga vår klädsel! Helt sjukt..efter några sura miner och sparkande på burkar åkte vi hem till Annikas kompis och drack vin, dom då..jag körde.

Idag ska vi kolla på Lussebandy! :D Haha, så himla roligt. Skenning, Emma och jag. Kanske ska ut ikväll men vet inte om jag är så super sugen. Får la se vad som händer.

Ha det -//


Psst..42 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback