Ljungby & Halmstad.

Träningen i Ljungby var verkligen helt underbar. Lärde mig väldigt mycket och gjorde saker jag aldrig gjort innan, bl.a. krossat brädor och hoppsparkat ca 2,20 högt [skryter].
En otroligt givande dag med sammanlagt 6 timmars träning, vilket känns idag..men värt alltihop. Jag är otroligt imponerad av Peter, han är så harmonisk på något vis..

Sen bar det av till halmstad när jag kommit hem, som planerat fast utan Julia. Har nog aldrig haft så roligt i en kö in till ett uteställe som igårkväll. Folk va irriterade och muckade gräl med allt och alla, vilket jag och mia hade väldigt roligt åt : ) Väl därinne sög DJ:n och..jadu..jag vet inte riktigt vad jag ska säga om folket men vi lyckades ha ganska roligt därinne med hjälp av Micke och Johans hjälp.

Ligger efter mig med sömn (som vanligt) så..

..ha det -//


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj...2,20...snart uppe i mitt rekord på 2,80 ;) *klappa på huvvet*

2006-12-10 @ 20:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback