Lugn..

Julen är över..lugnet är här. Och jag går hemma men lön :)
Det som händer nu är nyår och allt är planerat, ska bara köpa ett par passande strumpbyxor också. Och det som händer efter nyår vet väl alla som har med mig att göra, 38 dagar kvar. Är sjukt nervös!

Jag borde ju börja träna på allvar..jag vet..men det är inte så lätt när man inte har någon självdisciplin.
Men det löser sig, jag tar tag i det efter nyår. Hahahaha..jo eller hur! Jiss..att man aldrig lär sig..varenda år är det likadant! Ens nya liv börjar efter nyår..visst det gör det kanske för endel, men det slutar fan lika fort. Jag har iofs gett upp, jag tänker lova mig själv något när jag är säker på att jag klarar av det.

Dags för en film..

Ha det -//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback