The big city.

Yes yes, det blev jönköping idag. Vilket resulterade i:

- En julklapp, det har börjat!
- Ett otroligt sug efter att köpa nya skor, vilket blev väldigt jobbigt efter att ett kontoutdrag visat att jag faktiskt inte har råd.
-
Dom resterande julklapparna är inte inköpta, men mycket väl planerade. Gutt gutt.

Joooo just det ja, fick ett paket från Work&Travel igår med. Med massa info och visumansökan och grejer. Shit vad jag längtar..

Nåja..helgen är mycket strängt planerad, så som jag oftast vill ha det på en helg. Ikväll bär det av till Hannes lägenhet på den där temafesten som inte blev av förra helgen. Hannes är Skennings pojkvän för er som inte vet. Imorn är det Ljungby som gäller, graderingsläger vilket som ska bli väldans roligt. Kommer förmodligen känna mig urkass men det är ju en helt annan sak. På kvällen blir det Halmstad med Mia och Julia, party party. Och söndagen blir det recovering för hela slanten för att sedan förbereda sig mentalt för en ny arbetsvecka, kanske träffa David, vem vet.

Nästa helg blir det förmodligen Kalmar med..shit, och årsmöte med klubben..det hade jag nästan glömt. Viktigt viktigt.

Nej nu är det nog lite matdags.

Ha det -//



Psst..
133243-9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback