Bittert.

Någon jävel snodde min mat på jobbet idag!! Gaaaahd! Håll dig till dina egna burkar för i helvete. Blev skitsur. Eller inte all mat men såsen, äppeltzatzikin..det bästa av allt! Stor loska på dens ansikte. Där fick jag sitta och äta torr mat i en torr låda med en torr liten plastsked eftersom jag glömde bestick.

Dessutom..så blir jag lite irriterad när människor räknar ut och säger själva poängen i ett skämt högt innan man själv har kommit fram till den! Snacka om att sabba allting. Egoistiskt och respektlöst för skämtberättaren. Fy för dom också.

Något mer jag har att klaga på..hmm..min förkylning såklart. Den gör mig tung i huvudet men ger den mig någon feber så jag kan sjukskriva mig? Neee...varför skulle den. Den ska bara hänga nu som ett efterhängset tungt moln över mig någon månad enbart för att jävlas. Hoppas inte jag smittade David bara, vilket jag garanterat gjort. Åh..suck. Igen.

Ja jag är bitter, ikväll iaf. Alex ska baka till imorn, mumma. Jag ska baka till onsdag, cornflakeskakor! Namnam. Fika med Alle och Mia imorn med..jobbigt :'( Kommer sakna så himla mycket. Längtar tills jag åker med!

Dags för sängen nu..trött trött.

Ha det-//


Kommentarer
Postat av: Bror D

för att citera en viss syster: "så fjortis med blogg" eller nåt;) haha..va på ditt jobb igår, såg dock ingen..men kommer ju hänga där efter jul, toktrevligt;)

2006-11-23 @ 14:57:11
Postat av: elle

Yo.
En helt ny värld..Lätt beroendeframkallande. *äter vidare på mina nudlar*

Hoppas du mår bra (i själen liksom) trots att nån tog din tsatziki o att du är förkyld :)

Postat av: Sizz.

Jag hörde att du hade ränt på jobbet, varför inte komma in och hälsa? Jiss..dåålig stil.

2006-11-24 @ 00:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback