Ingenting.

Precis kommit hem från träningen och har inte hunnit duscha än. Usch tänker ni, och ja..usch. Mitt U är helcp på tangentbordet så ber om överseende om det fattas något någonstans. Uuuuu...segt.

Nåja, träningen var bra för dom som bryr sig, bion med Magnus vet jag inte riktigt om det var lika bra. Eller den var trevlig, men inget speciellt. Dock verkade det ha varit speciellt för honom så därför måste jag..[host host ]..försöka smita in med någon signal som visar att jag inte vill ha något seriöst. Efter en hel del diskuterande på jobbet med Alex så kom vi fram till det. Suck.

Alle åker snart :'( Väldigt väldigt tråkigt och jobbigt..men åker snart ner..tre månader kvar iofs men jag får väl försöka överleva på något vis här i kylan. Ogge är väldigt trevlig by the way. Lätt att lätta sitt hjärta för honom.

Jag tror jag letar efter någon eller något. Vet inte vad, är väl bara för att jag är rastlös kanske. Nåja

Ha det -//

Kommentarer
Postat av: Tomas

Rackarns. Dig trodde jag inte man skulle hitta här. Men välkommen till bloggvärlden iallafall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback