Namn, tragiskt.

Jag måååste bara få skriva en sak till. Snokade runt här inne [ett av mina största intressen, snoka alltså] och hittade det här: 
http://ww2.howmanyofme.com/

Fick genom den reda på att det fanns en ynka människa i USA som har samma namn som jag. Snacka om att vara utstött! Jag menar..en...en! Miffo, det finns fler som heter Caroline Johansson i Värnamo än i hela USA. Tragiskt..något som är ännu mer tragiskt är att jag faktiskt har tid med sånt här. Jiss..kanske skulle ta att skaffa sig ett liv på vardagarna också? Hmm..eller inte.

Dags för träning med tyrannen från Ljungby ikväll.


Ha det, igen -//


Kommentarer
Postat av: emelie

det fanns inte en ENDA jävel med mitt namn i hela usa...inte ens Emelie (stavning) fanns!!! jiss...vilken håla den där nationen är!!!:p

2006-11-26 @ 17:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback