Respekt.

Saknas alldeles för mycket respekt i detta samhället *suck*.

Kalmar i helgen, nice nice. Killar är märkliga, gammal fakta dock. Sovit lite för lite och svimmat för första gången i mitt liv, oh my god! Träffat ganska udda men sköna människor, det kanske finns lite hopp för mänskligheten iaf?

Borås var by the way en ganska rolig utflykt, det tog ett X antal timmar att hitta det här jävla fyndlagret vi skulle till. Ojoj, tattare tänker ni nu, men icke! Det var mycket trevligt där inne och åkte hem 650:- fattigare men 6 tröjor,  2 trosor och 1 bh rikare. Jag är nöjd.

Jag borde sola solarium..börjar försvinna igen, syns knappt om jag står framför ljusa tapeter. Ser ungefär ut som en flygande svart peruk. Problem igen! Hjälp..fattar inte hur jag överlever.

Ha det -//

Psst..hälsar till Eskil me. Du kan bara ana hur underbart jag kommer ha det där borta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback