Utdrag från helgen.

Anlände till Växjö runt 1-tiden, vandrade runt på stationen och funderade på om vi skulle äta något eller inte. Måste sett ganska förvirrade ut när vi vände precis när bussen vi skulle ta kom. Vi åt, gick tillbaka till bussen och hoppade på nästa som skulle leda oss till marcus lägenhet. Väl framme så blev det ganska många groggar, utspilld rouge, länsande av kylskåp (eftersom vi blev hungriga igen) och ganska många svärord och myckat skratt innan vi vandrade iväg till Linus lägenhet. Ett par cancerpinnar senare från Mias sida så gick vi äntligen IN i Linus lägenhet. Och ja, mycket trevligt folk man träffade på.
Sedan blev det slipsknytningskurs! Antar att det var jag som utlöste det eftersom jag behövde hjälp med min egna.
Sen skulle vi vandra iväg till sittningen, vilket tog sin lilla tid.

133243-1


Nåja, sittningen var helt underbar! Fick ett X antal ölglas över mig från Markus vilket resulterade i min lite udda doft den kvällen, fick även till en ganska rejäl vurpa på det ölblöta golvet = 3 blåmärken. aj.
Därefter öppnade nattklubben och det kom en hel rad med mystiska och utklädda människor, vi trodde faktiskt på allvar att vi hade glömt något. Men vi såg visst inte helt normala ut vi heller:

133243-2



Jag och markus hällde lite mer öl och cider på varandra..några fler cancerpinnar och lite flörtande i baren senare så hällde Mia öl på Markus, och eftersom han inte kan hälla öl på sin egen flickvän fick jag ett glas över mig, jag skulle naturligtvis hämnas men halva glaset kom över en vakt..hmm..vi fick gå sen.

Men ojoj, roligt hade vi, hemvägen gick lite vingligt som ditvägen = lyckat och jämt alkoholintag.

Ha det! -//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback