Bryr du dig eller inte, men här kommer det.



Är helt galet..stiger upp o5.4o varje dag, städar, putsar kängor, äter och har morgongympa innan klockan ens är 8. Ha föreläsning 4 timmar, med små 1o min. pauser med det obligatoriska "caroliiiiine, har du cigg??", kanske att man hinner med en sovstund på Karlssons ben lr lite massage från Björnbäck. Satte mig på en tistel i måndags för första gången..
Har man tur så är det 3 km march till skjutbanan för att få öva lite mer. Denna turen hade vi i torsdags. Det var mysigt att gå hem igen, i ösregn utan regnställ. Not. Men det var roligt att skjuta.
Det som var mindre roligt hände i onsdags då hälften av oss fick ha stridsövning med växelvis framryckning i 3 timmar medan den andra hälften fick springa runt i skogen och skjuta lösam. Innan vi hann byta blev det mörkt och mina knäskydd var borta. Blä.
Första dagen någonsin (med andra ord på dessa 3 veckor) vi slutade tidigt var i måndags, när man såg att det var hvo redan vid klockan 3(!) gick man in i någon slags chock. Vad skulle vi göra med all vår fritid? Jisses. Hade då en riktigt rolig kväll i Ronneby med Skats, Nilsson, Petersson och hans alldeles för unga bror. För att dom andra skulle få ha ännu roligare lovade jag att köra vilket jag ångrade bittert när jag såg Jim Beam flaskan i pubens bar. Va hemma redan vid 1o och myste lite i dagrummet innan det var sovdags.
Nordic Battle Group är på F17 by the way. Trevligt att se på, ögonen måste ju också få vila på nått ibland.

Läste igår att Jake är kär i Amaya, eller att han älskar henne. Jag vet inte riktigt, han kanske helt enkelt bara är lite för ung? En sån människa man kanske inte ska ta riktigt på allvar. Finns många såna som man kanske inte ska ägna så mycket tid, känslor och tankar åt.
Finns för många såna 'unga' människor runt mig.

Mia har flyttat, inte så långt i km talat men destu längre från mig. Tappat kontakten lite..tappat kontakten med nästan alla lite. Känns trist..till och med musiken.

Ge mig något nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback