En dålig dag.


En riktigt, riktigt dålig dag..hoppas att den ska vara över så snart som möjligt. Orkar fan inte. Jag är bara så sjukt dålig på att låta saker passera vissa dagar, dagar som den här. När alla minnen bara trängs för att få vara längst fram! Blir tokig, helt snurrig.
Jag är ju hel, jag vet det. Det finns så otroligt många röster i huvudet som pushar på mig, hela hela tiden. Måste lära mig lyssna! Jisses..hur svårt kan det vara.
Det finns väldigt bra dagar, sen bra dagar..sen så finns det dagar där det verkligen händer något så dagen blir dålig, efter det så finns såna här dagar. Dagar som är som den här dagen, den här söndagen.
Skitdagar. Pmsdagar eller vafan..jag vet inte.

Musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback