En positivare syn på människan.


Måste verkligen kämpa med den här inställningen till världens människor. Jag försöker ju bli lite mer positiv till dom, inte döma utan kanske tom ge en andra chans. Sen finns det ju dom som är ett hopplöst fall, som jag kanske borde inse snart..inte lägga ner så mycket tid på dom människorna när det finns andra som jag hellre umgås med.
Jag kämpar på, hoppas ni gör det med.

För att prata om nått annat..haha, åker ju tillbaka ikväll och detta är nog första gången det känns lite motigt. Jag vill vara hemma en vecka eller två och umgås. Bara va med mig själv och andra.

Finns massa saker jag vill ta reda på, sånt som jag vill veta. Typ..allt.

Såg Helmersson idag, på stationen. Galet konstigt vad länge sen det var man festade med det gänget. Är mycket man inte vet om människorna, skulle vilja sätta mig ner och få veta vad alla gjort dom senaste 2 åren :) Ha en liten nostalgitripp tillbaka till Norge resan eller Alanya, prata om Robin Hood och Muhammed.

Mysmys med Vänner idag, kanske tar en tur till Robert innan jag drar ner till bussen.
Ta det lugnt, och gör bara såna saker ni vill göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback