Kära bror.


Kommer hem idag! Jisses. 8 månader sen tror jag det var sist. Om inte längre. Spännande :) Kvällen fulländas med en film och den obligatoriska påsen med chips och hemmagjord tzatziki dip som jag för övrigt börjar göra mig känd för.

Paul gör mig då alltid glad. En speciell människa som tyvärr befinner sig på andra sidan jorden en stund till. Men i januari blir det en trip till London. Ungefär vid samma tidpunkt ska jag ta kontakt med securitas för att höra om jobb. Måste börja i tid, planet till Canada väntar inte. Hängmatteplaner och enmanskök. En spännande tid ligger framför oss :)
Ska väl kanske börja njuta lite mer av nuet. Dumt att göra upp massa spännande planer om framtiden om jag inte njuter av det spännande jag genomgår just nu. Lätt att se förbi sånt.

Myggor är by the way skapat av något ont. Något gick fel, som så mycket annat, och resultatet blev dessa blodsugande flygfä. Myggspray is the shit, likaså en salva jag köpte i Aussi mot kli. Efter att ha garderat mig med detta samt en antibakteriell lösning (småsår blir lätt infekterade) är jag redo att sätta mig på bussen till Kallinge igen. Kanske skulle inhandla tejp också för hälarna..nåja.

Grillade kycklingfileér kallnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback