Bla bla bla bla...

Wow..jag känner mig helt platt. Så jävla tom. Ändå väljer jag att skriva. Om vad kan man fråga sig.
Jag har inte gjort något vettigt idag, dock mer än dom flesta dagar eftersom jag jobbat. Kläckt ägg har jag gjort, och man tycker juh, att efter det femhundrade ägget skulle man blivit någorlunda vettig på det man gör..men najje.
Och man tycker ju även att jag skulle ha hunnit duscha men icke det heller. Ska dock göra det efter jag är färdig här..
Kan man någonsin bli färdig på internet by the way? Kan ju underhålla sig mer eller mindre hur länge som helst. Då tänker ni..inte huuur länge som helst, det är ju väldigt länge. Men ack, jag börjar tro det.

Ska åka tillbaka ikväll. Känns otroligt tungt..ändå så känner jag mig lite, nervös. Märkligt kan tyckas. Nåväl..min mp3 är laddad med "ny" fräsch musik jag ska ha på tåget och jag har fått 2 julklappar att öppna på julafton. All set..förutom allt annat såsom packningen och duschen. tänkte köpa med mig lite glögg, alkoholfri of course, och ha med en tomteluva. Dude, har inte haft en tomteluva på mig på år och da'r.

Väljer att publicera en bild som inte betyder det minsta för er (förutom Helena kanske.. :)), eller ens är en gnutta rolig. Men för mig så är den helt underbar. Jag saknar er.



image75


Kommentarer
Postat av: Helena

Ahh, den ar helt underbar! Jag forstar precis vad du menar. Gud vad jag saknar den tiden.. Karlek! Min biljett hem nu ar 4 februari, men eventuellt forlanger jag visumet och stannar till slutet pa maj. Vore skonare att komma till sommarn.
Ha ett grymt nyar!
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback