Då har man varit lite nyttig och nostalgisk på samma gång.

Åkte för att träna halv 8, men ack. Träningen började visst halv 7 så det blev en lite lam come back för min del. Sträckte mig som faen, kommer förmodligen ha svårt att gå imorn..men det behöver jag ju inte vara elit på när jag ska baka lussebullar. Yes. Jobbar lite extra på bageriet dom här två veckorna jag är hemma.

På tal om det, hur jag nu ska klara två hela veckor hemma kommer bli spännande. Är redan rastlös! Gaahd.
Har lite planer dock..typ två..
Kommer nog bli roligare när Lotta kommer hem till Vmo och håller mig sällskap.

Ikväll roar jag mig med att kolla på gamla Vänner avsnitt och uppdaterar mig på Schulmans blogg om Nobelfesten. Säga vad man vill om den mannen, men rolig är han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback