...

Inte så mycket som har hänt sen igår. Ska spela innebandy ikväll med BERTO (beredskaps tropp) som också ligger inne under denna veckan. Stackarna, dom har absolut ingenting att göra. Vi har iofs inte heller så mkt att göra men vi utför iaf en uppgift.

Känner mig svettig och äcklig och deppig. Saknar Tea Kwon Don jätte mycket. Har inte insett det förän jag var med och tränade..och saknar mina träningskompisar.
Så ligger det till..känner mig lite ensam trots att jag bor tillsammans med 11 andra. Saknar att ha Alle och Mia hemma som man kan snacka med, om allt och ingenting. Ska bli helt underbart och träffa dom igen, bokat flyg föresten om jag inte sagt det. Över nyår. Lovely.

Saknar idag helt enkelt..dom som står närmare än alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback