Harry Potter och Timo Räisänen.

Läste ut sista boken dagen efter jag skrev senast. Den var...helt okey. Jag vet inte riktigt, ibland borde man nog låta böcker få ett olyckligt slut för att den ska bli bra.

Sitter i kasern igen med Timo Räisänen i hörlurarna, tittar på den lilla plastgranen vi har satt upp här precis jämte. Går något dåligt program på femman och jag och Jessica ska snart ut på vår första patrull.
Sov dåligt inatt..äckliga drömmar och vaknar titt som tätt. En del roliga sms kom in iaf, överraskande sms. Jag känner mig lycklig igen, även om mina soulmates inte är hemma. Sådär lugn..säker och förväntansfull.

Har nya planer inför framtiden, ska inte flytta till växjö utan till Irland. Bara för något år sådär. Sen blir det nog utlandstjänst. Eller om jag tar det senare i livet, känner att jag behöver lite mer livserfarenhet om jag ska vandra runt på Kosovos gator.


- Last night might well have been pure hell.
But we both know it's not like that.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback