Idol-dyrkan.

Alltså.

Säger den mannen sitt, så sitter jag. Säger han hoppa så hoppar jag. Han är helt otrolig. Jag skulle förmodligen kunna hoppa från ett stup bara för att han sa det för jag vet att han en mening med det. Och jag pratar inte om Gud. Suck nej.
Hela hans utstrålning och hur han pratar..

Har nog skrivit ett annat sånt här dyrkinlägg men han är min idol och kommer alltid vara! Bara det att jag glömt det lite eftersom jag inte sett honom på så länge. Kan inte förklara hur jag känner när man är i samma rum som honom, eller pratar med honom. Jisses..låter rätt illa när man skriver det.
Nåja nog om det.

Träffade Etjen på träningen! Gaaahd va roligt. Åkte och åt och snackade..saknar dom så mycket..

Jul på onsdag, tillbaka på torsdag. Sen är det Ööööösterrike. Waaaho. Se grym ut i backen är väl inte mitt största mål, snarare to stay alive. Och festa ikapp mig såklart, har blivit lite för lite av den varan på sista tiden.

- Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback