Klockan är oo.52 och jag är hungrig.

Jag tror jag tänker alldeles för mycket på för kort tid. Som idag till exempel. Har kommit fram till massa märkliga slutsatser och var nära att skicka ett sms som jag förmodligen hade ångrat för resten av min värnplikt. Eller så är mitt problem att jag låter tankarna sväva iväg alldeles på egen hand, utan några som helst regler. Där har vi det! Jag måste sätta upp lite regler. Och framförallt hålla mig till dom. Inge mer ljug för mig själv, inge mer lur. Allt kommer bli bättre på torsdag, då kommer jag ta reda på hur det verkligen är. Och hålla fast vid det utan att lura mig själv!

Slängde mina brev och kort från Jake idag. Waow, länge sen jag skrev om honom. Men nu är det gjort iaf, nu ligger dom inte och skräpar på min cd spelare, som jag by the way använder alldeles för lite.

Det kryper en spindel på väggen och jag måste gå och lägga mig. Lägga tillbaka kepsen på hyllan, bädda och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback