Kopierar.

Dagens humör: Likgiltig, känner inte för så mkt..dock inte negativ.
Dagens mående: Finemang, skönt att jobba o få lite gjort.
Dagens borde: Sova..så jag inte somnar på tåget ikväll och vaknar i Köpenhamn. Måste nog duscha me.
Dagens frisyr: Ofräsh, palla duscha halv 4 på natten.. 
Dagens klädsel: Ljusa jeans och ljusblå Stigströja, haha. Illa matchad med palla byte när man bara sitter hemma. 
Dagens planer: Packa all min gröna skit, duscha, ladda ner lite mer musik till mp3n och sedan fara tillbaka till F17.
Dagens materiella vill ha: Inget speciellt fakiskt, en varm tröja kanske..fryser.
Dagens längtan: Till Österrike med Mia och Alle. 
Dagens fundering: Undrar om jag får permis eller inte. 
Dagens beroende: Keps.
Dagens tråkigaste: Ont i ryggen från jobbet. Även att jag fick stå o kläcka 6x8 liter ägg.. 
Dagens tidning: Larsson, som alltid. 
Dagens låt: Tracy Chapman - Fast car 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback