Ingen skillnad, egentligen.

Nyår liksom..2007, grattis. Sitter i Markus lägenhet med dom två som brottas i soffan. Hah..beställning av kebab med bröd snart.
Pms:en ägde igår men det var trevligt ändå, många intressanta människor och VÄLDIGT god mat, credit till dom som gjorde den!
Har tänkt lite på Australien, känner mig skitnervös inför den. Är rädd för att sakna vissa människor mer än jag borde. Hur lustigt det nu låter. Kommer sakna Eddy iaf! Haha..helt sjukt mycket, saknar honom redan och har bara varit hemmifrån sen i fredags.
Just det..va ju hos David då, i fredags..suck på honom. Markus undrade varför jag är med honom egntligen..och jag hade inget svar öht. Visst, jag tycker ju om att umgås med honom men han sårar mer än han får mig att må bra.
Nåja, jag klarar mig :) Jag e´ ente bitter.
Nu är det 2007 iaf, som sagt..och det känns nice :) Inte så jättestor skillnad men det är dag närmare till Alle och värmen. 33 dagar kvar.

Ha det! -//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback