Kalmar och el.

Var i Kalmar i helgen, hos Lotta :) Mysigt..men fläkte upp halva min stortånagel när vi skulle flytta på hennes soffbord (hon har flyttat till egen lägenhet). Om ni själva inte gjort det kan jag meddela att det gjorde jävligt ont. Va ute igår och träffade mycket trevligt folk också, Lottas klasskompisar. Men det var inte direkt muntert..suck. Massa intriger och grejer.

Själv har jag insett att jag måste sluta leta efter den perfekta människan. Han/hon finns inte så om jag fortsätter att ha så höga tankar om vissa människor blir jag bara besviken. That's it. Det måste finnas rum för lite mer misstag utan att jag ska tappa hoppet totalt, jag tror jag bryr mig alldeles för mycket. Tänker lite för mycket också kanske. Men hade det funnits lite mer uppriktighet från din sida hade jag sluppit göra bort mig, framförallt sluppit se fram emot saker som ändå inte skulle hända.

Nåja..skulle åkt hem idag på eftermiddagen men alla tåg var inställda pga den här stormen som skulle komma. Det sista gick 11.08 så jag hade inget val mer än att släpa min trötta och bakfulla kropp till stationen. Det gick till Alvesta så pappa kom och hämtade mig där, en halvtimme för sent pga nerblåsta träd. Sen så kom jag hem, allt var frid och fröjd men då gick strömmen..tjoho! Så jag fick äta kall mat och pappa tände en brasa (i öppna spisen såklart).
Den har varit borta från och till hela dagen..och det är kallt här inne!

Dags för lite sömn tror jag..är nog värmare under täcket.

Ha det -//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback