Nyttig.

Steg upp relativt tidigt om man jämför med dom senaste dagarna, halv 11. Yes..åt frukost [också ganska ovanligt], duschade [inte lika ovanligt som tur är] och åkte ner till staden. Det är inte heller så ovanligt, att jag åker ner till centrum, metropolen Värnamos hjärta, men..här kommer det ovanliga: jag köpte bara grejer som jag behöver. Oj då tänker ni och OJ DÅ tänker jag! En mascara [desperat behov av en], bommulspadds, tamponger och lite creme fraich.
Jag motstod frestelsen att köpa en väska..som jag egentligen behöver men den var lite för dyr för min budget. Väldigt mycket för dyr för min budget egentligen..och ett par röda jeans. Snygga som få men behöver jag röda jeans? Nej..det gör jag inte. Hade det varit röda shorts så självklart..men nu var det jeans.

Med andra ord, den här dagen har börjat väldigt bra. Nu har jag fortsatt min nyttiga och aktiva dag med att dammsuga, senare ska jag laga lite mat. Något nytt som jag fick tips om igår, därav creme fraichen.
Ännu senare idag blir det förmodligen utgång. Vi kanske ses ute?

Ha det -//



133243-10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback