Sämsta dagen hittils.

Att vakna 04.55 är jobbigt bara det..men att sen skära sig på en tonfiskburk när man redan HAR bråttom är verkligen ingen bra start på dagen. Det gjorde ont, det gör ont. Det blödde väldigt mycket också. 
För er som inte vet: det är jobbigt att bre en macka med en hand och tre fingrar (tummen höll fast pappret på det skadade fingret) när man är stressad och irriterad.
Jobbet var stress stress stress. Fyra maskiner att hålla koll på, flänga hit och dit med pallar som ska filmas och köras iväg. Helst två samtidigt. Det strular och det finns inga vagnar någonstans, mitt finger börjar blöda igen...dessutom slutade den enda människan man hade att titta på idag :(
Har varit på bristningsgränsen hela dagen..
Träningen var konstig..jag vet inte men jag kände mig inte alls på G. Imorn kommer Peter iaf..suck.

sammanfattningsvis kan man säga att detta var den absolut sämsta dagen på året..hittils. Längtar till helgen. Har ont i ryggen också by the way..längtar efter min massage.

Sängen nästa..

Ha det -//


    

19 dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback