Telefonsamtal => :D

Känns bättre nu :) Alle ringde idag (iiiih) och hon lugnade ner mig. Det kommer inte bli så farligt som jag tror att vara där själv ett tag. När jag väl rätt ut det så kommer jag känna mig så himla mycket säkrare på mig själv än om Alle skulle komma till Sidney direkt. Det kommer blir bra..intalar mig själv det.
Kommer sakna alla dock..familjen, kompisarna..och David. Mail, jag säger bara det. Dessutom har jag skaffat en
resedagbok
, heter caroline_ där
(fyndigt, I know!).
Så ni kommer ihåg mig :) Hehe, mycket kan hända på fem månader..dessutom kommer jag gå in här ibland med. Men aja..jag är mycket lugnare nu iaf, ska ta ledigt på fredag med så jag inte känner mig så stressad..åker till Malmö på lördag och sover hos min morbror där så jag inte behöver åka hemifrån mitt i natten. Flyget går o7.3o.
Shit..känns fortfarande helt overkligt! Men otroligt roligt.

Dags för mat nu.

Ha det -//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback