Vem? Ja vem.

Vem kommer att träna med landslags killar på lördag? Ja vem. Ni kan ta och fundera lite på det.

Stressigt på jobbet och någon idiot hade slängt mina viktiga papper, har ont på fotsulorna pga det underbara golvet jag sprang på igår och försökte träna, bildörren hade frusit fast när jag skulle åka till det efterlängtade hemmet och dessutom har inte min skatt sänkts.
Med andra ord: det är en bitter dag.
Men bitterheten är snart slut. Ska fika med Julia a.k.a partyprincess junior och shoppa ett linne eller en tröja i eftermiddag. Shopping gör en kvinna som jag lycklig.

För att sluta som vi började: Vem kommer att träna med landslags killar på lördag? Ja vem.
Jo jag. Haha. Vilket landslag kanske ni undrar (ni som inte känner mig och som inte ödslat någon tid till att läsa min blogg)? Vi snacka taekwon-do.
Så, om ni slår min helg får ni jättegärna höra av er. Haha! Suckers.

Ha det-//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback