"Love u, ooh, im gonna come 2 sweden as soon as i can!"


- Fy faaan vad jag hatar honom, så fruktansvärt jävla grymt mycket! Han gör mig fysiskt illamående! Fy fan..fy fan för honom och fy fan för mig för att jag föll för skiten. Jävla svin..jävla äckliga meningslösa människa! Hur kan man va så fruktansvärt korkad och dum som jag är som stannade hos en sån så länge?!
Dra åt helvete..detta är sista gången du sårar mig. Hatar dig så jävla mycket..och hatar mig själv så mycket för att jag bryr mig. Du är ute ut mitt liv nu..aldrig mer.

[lugnar ner mig]

- Det är inte många människor jag vill skada. Har aldrig egentligen varit..men han är en sån som jag skulle kunna slå skiten ur utan att få det minsta dåliga samvete eller ångra mig. Det hade faktiskt varit riktigt skönt att få såra honom så pass mycket att han knappt kan resa sig upp igen...verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback