Öland, regniga Öland.

Tur att det inte var några lekande barn..för dom hade förmodligen drunknat i den enorma pölen som var på lekplatsen. Gå på toa? Bara att ta på sig regnjackan, fälla upp luvan, ta på sig gummistövlarna (som vi nu iofs inte hade) och klafsa ut till toaletterna.
Yatzy och en stackars kortlek fick stå för underhållningen. Spöade dock mina föräldrar i det mesta vi spelade där i förtältet till mammas kusins husvagn.
Nåja..hemma nu i regniga Värnamo igen och planerar vad jag ska ha på mig på Harrys imorn. Jag har helt enkelt inte så mycket att göra på dagarna. Klippt mig dock. Kort blev det..hmm..men vänjer väl mig. Efter att inte ha klippt mig på ett halvår känns det ändå rätt skönt.
Babbel..jisses.
Filmen "Älskade" väntar!

Ha det fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback