Släkten.


Morbrorn har flyttat in med sina nya flickvän som jag aldrig träffat innan, hon fyllde 35 så vi var ditbjudna med resten av släkten. Riktigt trevligt..förutom att jag bara ville lägga mig pa bordet och snarka. Sov till 1 idag, enda anledning till att jag gick upp var att vi skulle åka vid två. Snart dags för läggdags igen efter att jag uppdaterat mitt minne i Harry Potters värld (jag är fortfarande helt förälskad i dom här böckerna).
Lyssnar på musik..länge sen! Winnerbäck, Takida..dom man saknat och aldrig hör utomlands. Hörde dock Snowpatrol idag på radion! Haha, riktigt roligt..dom spelade dom konstant i Australien och vi köpte t.o.m deras skiva.
Känner jag mig lite vilsen. Jag trivs men samtidigt vantrivs här..har väl inte hunnit vänja mig vid det "vanliga" livet än. Livet utan Jake.

Over n out.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Välkommen hem Carro. Skönt att se att du börjat lyssna på Lasse igen, förstår att ett halvår utan honom har varit tufft. MEN Takida? Ett halvår utan dem måste väl ha varit hur skönt som helst?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback