Spruckna blåsor.

Det blev måndagsklubben igår iaf. Önskar verkligen att jag hade kunnat säga, jaaa det var trevligt., men nej nej. Trist.
Efterfesten utspelades i en av de abslut snyggaste lägenheter jag varit i och var definitivt roligare. Hemma långt efter det att solen gott upp.
- "Vem behöver man ligga med för att sova här?!" Har alltid drömt om att ha en garderob som man kan gå in i..

Fortsatte att dra upp spik idag, äntligen färdig! Byter altangolv. Nästan en full big pack låda med spik blev det, inte konstigt att jag har blåsor på händerna som sprack den sista kvarten..sitter nu o plågas medans mamma vill att jag ska gölja med ut i skogen o plocka blåbär...blåbär?!
Hon gick..jag sitter kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback