Det är så man kan bli tokig..

Rastlöshet. Längtar bort, bort till något annat land. Till andra människor. Till den där känslan man har när man bara kan gå på gatan, kolla i affärer, på människor, köpa en kaffe utan minsta bekymmer. Det ordnar sig alltid. Att enbart ha ansvar för sig själv. Längtar till London, till Paul, till Österrike, till Irland och Californien.

Jag älskar det här livet..men ibland kan jag inte låta bli att drömma mig bort. Till Hide Park..där vi tittade på den enda stjärnan som syntes och somnade i famnen på danskarna. När vi träffade den galna killen i Melbourne och han tog oss med till en helt underbar klubb, gömd i gränden. När jag strosade runt i Brisbane och pratade i mobilen med dig när du va i Cairns och vi hade knappt pengar så vi kunde köpa en latte..

Älska. Lev. Minns.

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken underbar kvall det var... "But the green guy's name's Thomas..." Minnen!
Saknar den tiden, saknar det livet, saknar dig.

Postat av: alle

älska lev minns. så sant. fatta vilka härliga minnen vi har o allt vi upplevt som andra bara drömmer om.
åker om 1 timme nu... vi ses till nyår vännen :)
cya soon

xxx

2007-11-21 @ 12:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback