Jag har aldrig fruktat vintern som jag gör nu.

Sitter här framför datorn med en kopp varm choklad i handen, njuter av att få vara inne och av värmen. Vi har lunchrast. Rast från våran Kallt Väder-utblidning som vi har idag som, jag hoppas, är enbart teori och ingen praktik. Rykten går om att få bada i Sänksjön och sedan värma varandra, är helt och hållet livrädd för det. Mina fingrar domnar ju bort för minsta lilla kyla! Hjälp.

Ikväll är vi lediga iaf, den enda lediga kvällen vi haft på hela veckan och kanske, kanske ska jag få min lugg klippt av Tindholm :)

Helgen kommer gå åt till födelsedagsfirande då det är den enda helg vi kan fira, detta innebär en ny mp3 och Takida konsert :D 
Veckan efter nästa går vi in i skarptjänst. På allvar. Känns bra, och spännande.

Ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback