Jag ska inte till Köpenhamn, jag har inga pengar.

Ne, att leva på 27oo:- i månaden har sina nackdelar. Jag är fattig, så nu var det sagt. Men jag ska ändå till Jkpg ikväll. Med my beloved Alle och den lite udda Sanna. För vem kan motstå en utekväll med dom, en flaska vin och två smultroncider? Mitt, bara mitt.

Det skulle ha blivit skräckfilm igår, men vi va lite för fega..det blev Unknown och Hata Göteborg istället. Rekomenderar starkt att inte kolla på dom.
Idag blir det fika med Skenning och kanske lunch hemma hos bror i hans nya lya. Hans kylskåp frestar med en lättöl och lite övergiven mjukost på tub. Spännande.

En hård vecka väntar. Men bitter är jag inte, även om både min födelsedag och jul ska firas i kasern 51 och även om my beloved Alle och Mia åker om 19 dagar och lämnar mig i ensamhet ända till april.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback