- "Glimten i ögat, leende på läpparna och "hur svårt kan det vara?""


Kl är 9, det börjar skymma. Jag och Lund vandrar runt i skogen och försöker ta oss hem med hjälp av en karta som inom kort ska försvinna i mörkret..hum. Detta gick relativt bra, även om vi inte fick använda vägarna, gick genom träsk och den tätasta skog jag någonsin gått egenom och även om vi kom sist så kom vi ändå hem.
Den dagen vandrade vi sammanlagt 2,5 mil.

Denna veckan har vi lärt oss såna saker som vi kommer ha grym nytta av i livet; patrullering. Och om det händer en flyg- eller någon annan stor olycka så kalla på mig. Jag vet precis hur man ska hantera en massolycksplats!
Lite roligare saker som skjutning i mörker har vi också fått lite mer erfarenhet i.

Efter att ha tvättat av den svart/grön/brun färgen i ansiktet för 4:de gången denna vecka ska jag nu gå och lägga mig..min relativt mjuka säng skriker efter mitt sällskap och jag ska inte göra den besviken. Skåpet vill visserligen bli städat med wtf, jag kan helt enkelt inte vara till lags för alla.

Nu står det bara en natts sömn, ett fyspass och ett HVO mellan mig och Växjö..

Here i come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback