2 veckor med tårgas, skjutning och spadar.


Det har hänt ganska mycket under dom här två veckorna. Lärt mig mycket nytt, tänkt ganska mycket och kommit fram till mycket. Två givande veckor helt enkelt.
Har haft tjejhelg, en riktigt rolig helg faktiskt :) Vi va kanske runt 10-15 tjejer som spenderade helgen tillsammans på F17, pratade mycket, lärde oss hantera problem som kan uppstå, fick även träna brottning och fick utbildning på hinderbanan vilket resulterade i många nya blåmärken. Underbart.
Den senaste veckan har varit mycket skjutning, roligt roligt! Det som är mindre kul är att gå dom där 3 km till skjutbanan, men det blir bara lättare o lättare. Skönt att man äntligen kommer någon vart, att man faktiskt bygger lite muskler.
Andra saker jag gjort? Well, grävt ett 1,3 m djupt hål (även kallat ståvärn), gått vilse i skogen kl 12 på natten med mörkesikte, somnat i solen med AK5 vid min sida, sjungit 'bä bä vita lamm' och gjort indianhopp i en kontainer full av tårgas, rapporterat enligt 7S i en av världens mest moderna radio not, skjutit med signalpistoler mitt i natten, hört och sett ett X antal JAS plan lyfta och landa, börjar faktiskt bli lite trött på dom.

Har som sagt tänkt väldigt mycket. Läst Alexandra igen, älskar den boken. Kommit fram till ganska många saker som suttit ganska djupt. Känner mig lugnare igen än jag gjort på mycket länge. Trygg.
Känner att jag vet vart jag har mig själv igen, kommit över Jake bl.a. och äntligen fått upp ögonen för hur David är. Tagit ganska många avgörande beslut i mig själv, svalt min stolthet lite..och det känns jävligt bra ska du veta.

Lyckligare än på mycket länge :)

                                 

Kommer bli en lugn helg, va hos Alle igår och hyrde film, Linas kvällsbok. Haha, årets klockrenaste film! Fikat med Skenning idag med, va lika trevligt som alltid. Och ikväll bär det av till Alle igen för att käka med henne och Lina. Mitt festhumör är fortfarande uppe, men kommer nog funka bra med en lugn helg ändå. Får festa i Kalmar med Lotta nästa helg istället :)


- Antar att det fanns nån du skulle ringa om jag inte fanns..    
vilket jag vet, eftersom du gjorde det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback