Soft och Växjö istället för Kalmar.

Efter kommit hem från en skjutvecka i Kosta, ätit en capriccosa, fått reda på att det inte blir något Kalmar i helgen så är jag redo att gå och sätta mig framför teven och äta ner mig i chips med tillhörande dip.

Men veckan har varit bra. Övat växelvis framåt och bakåt i skogen mest hela tiden. Förutom den tiden vi väntade på att få öva växelvis framåt och bakåt.
Med andra ord; jag har suttit på min ryggsäck, frusit lite, kastat sten (varav en sten träffade en bilruta, kras, grattis demenius), rökt, ätit, sprungit runt, rökt lite till, sovit och sen(!) fått skjuta skarpt i skogen tillsammans med min stridspartner Jansson i några minuter för att sedan återgå till de andra sysselsättningarna. Men som sagt, har varit nice.

Ghostship väntar..oohooo.

Over n out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback