Stolt soldat klarar soldatprov.


Kort sagt: har upplevt dem hårdaste timmarna i mitt liv. Det var timmarna mellan 22.oo onsdag - 16.oo torsdag.
Hur har då mitt livs hårdaste timmar sett ut? Vi har gått, konstant, med 25 kg packning. Gått mellan 9 olika stationer och utfört uppgifter. Utan sömn med begränsat med mat. Måste väl lägga till att vi luggit ute i fält sen tisdags också.
Men vi klarade det och ni anar inte hur stolt jag är över mig själv.
Har aldrig i hela mitt liv tagit ut mig så mkt som jag gjorde den sista timmen.

Ska ställa upp om 10 min, sen är det bara lite städning kvar. Denna helgen kommer jag spendera så mycket tid jag bara kan i min säng och i soffan.

Over n Out.

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis!
Du ska va sjukt stolt. Jag ar stolt over dig:)
Jag kommer hem i slutet av januari eller borjan av februari forhoppningsvis. Sen maste jag nog jobba nan manad innan jag har rad att aka. Sist jag var i London var i april, da var det riktigt vackert varvader:)Vi far spana lite. Nar muckar du?
Puss och kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback