Anställningsansökan.

Såhär är det. Jag söker alltså jobb till sommaren, vem gör inte det, men jag är alldeles för lat för att jobba hela sommaren. Om jag nu ska hänga med Skenning på semester kan jag inte jobba hela sommaren. Och jag hade faktiskt tänkt göra det..hänga med på semester alltså.
Men jag söker jobb i vilket fall..vill ni skriva upp det kan ni få lite tid nu.

Slut på den tiden. Dags för mig att skriva om hur värdelöst HV spelade ikväll och framför allt hur värdelös domaren var! Ack..så typiskt tänker ni, men såg ni matchen förstår ni precis vad jag menar. Spott och tvi.
Tur att jag hade så bra sällskap iaf, annars hade kvällen varit helt meningslös.

Dags för mig att fortsätta läsa den underbara boken Liftarens guide till galaxen.

O_o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback