Dom lägger orden i din mun.

Först och främst måste jag börja chilla lite när det handlar om att shoppa. Målet idag var iofs att hitta en kofta att ha nu till våren innan det blir tillräckligt varmt för att bara gå i linne, och jag hittade ju en. Men sen så blev det ett nytt linne och ett par solglasögon i påsen också. Mina pengar räcker inte länge till i det här tempot. Tur kanske att jag åker tillbaka ikväll då, men inte tur att vi ska gå ut på fredag. Tjejkväll i lumpen :) Inte ofta det händer.

Jag är lite kär..Bright Eyes - First day of my life.


Kommentarer
Postat av: Tomas

Oj vad jag kommenterar här helt plötsligt då. Men jag var bara tvungen att säga att dte är härligt att du har börjat lyssna på Bright Eyes. Jag blir imponerad av dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback