Vad betyder det egentligen att det är onsdag?

Det är fotboll på tv, och jag kunde inte bry mig mindre. Killarna, de flesta av dom, är iaf på G och sitter bänkade i sofforna här precis jämte mig, ca 1 meter från min högeraxel. Ca 1 dm från min vänsterhand står en halv kopp med varm choklad som jag snart ska dricka upp, trots att den hunnit bli kall.
Vi har haft resten av våra unisar här ikväll och det är just när vi haft dom här som jag inser hur lite vi har att göra och hur otroligt långtråkigt det kan bli. Men ack, jag ska snart hem från min näst sista insatsvecka i hela mitt liv! Känns otroligt märkligt.

På lördag är det besöksdag här så att min kära mor, far, mormor och bror(eller moster) får se hur jag bott majoriteten av dessa 1o månader.
Fick ett mail på facebook idag som jag blev glad över..precis det jag behövde, lite nostalgi.
Kanske kan få lite kärlek ikväll också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback