..she has trouble acting normal..


Funderar på vad det är för fel på vissa människor i den här staden. Det är ju nått fel på nästan allihop.

Jag och älskling ska åka och kolla katt på söndag, längtar. Lördag ska vi fira pappa som fyller år och fredagen blir det en liten taste av Värnamo-dagarna.

Jobbar bara denna och nästa vecka, sen är det dags för tre välförtjänta veckors semester. Det blir Umeå, kattköp och kanske Italien. Sorry Alle...jag måste nog hoppa Stockholm, har verkligen inga pengar ifall jag ska kunna spara lite också denna månaden.

Är fortfarande lika kär för er som undrar  ;)

Kommentarer
Postat av: Lou

SV,

Jag har läst alla böcker flera gånger, och jag vet verkligen vad du säger. Böckerna är historien filmen är inte. Jag tror att hysterin kommer ifrån att det är det enda "officiella" som någonsin kommer att publiceras rörande HP. Bokserien är ju slut och fansen måste vänta på någonting..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback