-


Nu har jag fått jobb på Securitas i Gislaved men får se hur länge det varar. Har varit på Aktiv Bemanning också och pratat så får jag något jobb genom dom så tar jag det direkt. trött är jag på att jobba natt och varannan helg. Ska träffa Gislaveds platschef på måndag så är ledig resten av veckan.

Ska till Jönköping imorn med mamma sen väntar en underbar helg som ska spenderas mestadels med Daniel.

Sitter här och kollar runt om Fiji..som jag längtar. Om allt går enligt planerna ska Daniel komma dit och vi ska vara där 2 veckor först själva sen kommer Alle och Mia och vi stannar 2 veckor till. En månad på paradisöar ska jag nog klara av.
Men det är ju bara om allt går enligt planerna..jag skapar inga större förhoppningar just nu, har lärt mig att ta det lite lugnt.

Men man måste få drömma lite..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback