Är långt ifrån...


...lika fin som andra människor, eller lika rolig, intressant eller smart. Men duger jag till dig, känner jag mig finast av alla. Eftersom du är finast i min värld. Och vill den finaste pojken ha mig måste jag väl vara den finaste flickan.

Jag känner mig helt totalt jättedepp inatt och jag vet inte hur jag ska komma ur det. Imorn kommer jag må toppen, för då ska vi till Ullared och sen basta på kvällen. Men även om jag vet att känslan kommer försvinna vet jag också att den kommer komma tillbaka så småningom.

Jag vill inte bara vara någons flickvän, jag vill vara dennes bästa vän också..

bla bla bla..om jag inte visste bättre skulle jag trott det var fyllesnack.

Kommentarer
Postat av: skenning

Klart att du är!! däremot undrar jag varför du inte svara på mitt sms???!!

2008-12-14 @ 19:42:35
Postat av: skenning

klart att du är! däremot undrar jag varför du inte svarat på mitt väl uttänkta sms??!!

2008-12-14 @ 19:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback