Irritation.


- Att upptäcka att man ska jobba till o5.4o istället för o3.4o är inte så fruktansvärt humörshöjande.
- Varför orkar man inte fylla på spolarvätska i bilen trots att rutan är så skitig att man knappt ser ut!?
- Om jag får tag på den idioten som krossade en ruta 10 minuter innan jag skulle hem o sova så blir det inte nådigt..
- När jag va på GLK (GLasKross) så ska jag naturligtvis vara lite smidig att hoppa upp över en kant istället för att gå de där 2 metrarna extra och ta trappan. Knät fick ta sig en ordentlig smäll och kanten får minsann veta att den lever..eller inte lever, whatever.

Trots detta va natten faktiskt riktigt chill och trevlig.


Julafton va toppen, det var mysigt och stökigt och helt galet vissa stunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback