Mitt 2oo8.



Höll du några av dina nyårslöften?
Jag gav nog inga fler än att aldrig mer gå i högklackat i -20.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Inte vad jag vet om nej.

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? 
Mycket längre och ledigare sommar. 

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
30 juni, ett väldigt bra datum.

Bästa minnena ifrån sommaren 08? 
Många minnen med Daniel.

Vad var din största framgång 2008?
Muck, att jag klarade skiten. 

Största misstaget?
Att tappa kontakten med många underbara människor.

Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Småförkyld, benhinneinflammation och andra smårispor. 

Träffat någon kändis? 

Icke.

Vad spenderade du mest pengar på?
Har inte haft så mkt pengar detta året..men resan kostade endel. 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Kärleken. Till både pojkvän och vänner.

Har någon du känner tagit körkort?
Ja, Lotta tog och Mia. 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Både och, har gått från ultimat lycka till total deprission och sen tillbaka igen. 

Vad önskar du att du gjort mer? 
Pratar mer kanske, tagit tag i mer saker. Visat mer känslor, hade mått bättre av det vissa stunder.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt, och varit mindre svartsjuk.

Blev du kär i år? 
Väldigt.

Favoritprogram på TV? 

Greys Anatomy. 

Bästa boken du läste i år?
Tusen strålande solar tror jag. Eller Liftarens guide till galaxen.

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag jobbade.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Well..min pojkvän vet. Och om cancern hade försvunnit 2oo7.

Hur skulle du beskriva din klädstil år 2008? 
Oj..väldigt grön i början av året. Fritiden har nog blivit jeans och t-shirt. Införskaffat många hoodies detta året med.

Läskigaste upplevelse?
När jag fick veta att pappa fått cancer.  

Äckligaste upplevelse? 
Äckligt..? Inget så direkt. 

Vad är du mest stolt över från 2008? 
Muck som sagt, och mitt jobb.  

När var du mest nervös?
Första gången jag jobbade själv.

Vad fick dig att må dåligt? 

Mycket.  

Hur kommer nyårsafton spenderas? 

I Helsingborg med 2o lumparkomisar + Lotta.

Vem saknar du? 
Många från den gröna perioden av mitt liv. 

De bästa nya människorna du träffade? 
Daniel, inte ny kanske men såväl den bästa. 

Ditt mål för 2009?
Må bättre och ångestfriare, ta bort svartsjukan och bygga massa tillit.

Vad längtar du till år 2009?
När du kommer till Fiji med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback