Det sägs att det spökar vid post 5.

24 timmar avklarade, 18 timmar kvar.

Dom två/tre dagarna i Uppsala blev riktigt trevliga. Några utekvällar för att kunna klara av veckan som följde.
Det är inte så farligt som man kan tro. Visst..nattpassen är inte de roligaste när man står där i mörkret och hör endel märkliga ljud, men 2 timmar går förvånande fort. För det mesta iaf.

Det är Alla hjärtans dag idag..och jag måste säga att jag är en aningens besviken på denna dag. Men vad hade man förväntat sig, egentligen?
Har inte så hemskt mycket att säga. Det har inte varit så dramatiskt här på slottet, än så länge iaf. Men å andra sidan, hur många från kungafamiljen har du sett? Ne precis.. ;)

Jag kommer hem på måndag..bara så du vet. Sen är jag två veckor ledig, så det är bara att komma hem till mig för en kopp kaffe, kanske kan du få en liten kaka med.

8 timmar kvar till nästa pass. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Wivvi

Måste va skönt att få va ledig i två veckor!
Ha en bra dag!
Kram W


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback