Det skulle inte blivit ett bittert inlägg..men ack.

Det blev post5, men jag tänker inte ta livet av mig för det. Han har inte hört av sig men jag bryr mig inte så mycket. Lögn.

Men vet du? Jag ska flytta in på slottet imorn, i högvaktsflygeln. Ganska exklusivt om jag får säga det själv. Och jag tänker fan inte vara bitter längre, det går åt alldeles för mycket energi. Tyvärr så kommer jag ha ca 6 timmar per dygn att bara tänka på det när jag står still vid min post. Blasch. Har kommit fram till ett förhoppningsvis bra beslut iaf. Dessutom har jag bara 3 cigaretter kvar som jag ska klara mig på nu i 7 dagar.

Nåja..jag vet iaf hur jag ska hälsa på Hans Majestät Konungen, och det vet inte du. Sucker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback