Måste börja med att be om ursäkt.

Har inte blivit så mycket uppdateringar om livet på slottet då vi inte haft tillgång till någon dator mer än Björnbäcks bärbara. Men nu är jag äntligen hemma och har precis avnjutit några alldeles perfekt grillade revben. Sitter och lyssnar på Damien Rice och njuter av lugnet.
Livet på Drottningsholms slott har inte varit så värst spännande, iaf inte i högvaktsflygeln där vi bodde. Och inte hände det något roligt vid post 5 heller. Men nu är det iaf gjort! En erfarenhet rikare om man ska se det från ett positivt perspektiv. Nu väntas två veckors ledighet som bl.a. innehåller en festkväll i Malmö, några dagar i Sthlm(igen) och massa, massa mys med Lotta.
Och konstigt nog verkade det som att det var någon som saknat mig när jag varit borta. Vet inte om jag mår bra eller dåligt över det men kan säga att jag sov väldigt gott natten till idag iaf.

Fått mina tre t-shirts by the way :) Riktigt fina var dom också. Men sängen väntas ganska tidigt ikväll och har lite mer och fixa så. Hörs mer imorn!

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback