Nu sitter jag här igen, i Lottas soffa.

Sitter här nu och solar i våran egna värld, där vi är utomlands och har varsin underbar kille. Säger inte att lite sol och en man gör mig lycklig, men det hade ju inte varit helt fel ibland..särskilt inte nu på vintern när det är som mörkast.

Har fixat ciggaretter nu och en film vi ska titta på ikväll. Dagen har gått åt till att bota vår bafylla med pizza och våra själar har fått bot med lite prat. Älskar att vara här.

Även om jag inte är så jävla happy så trivs jag. Särskilt när blondinen är med mig, och det kommer hon alltid va. Om jag får bestämma.

Kommentarer
Postat av: D

Ajjabajja sis. Inte cigaretter på bakfyllan! Det bådar inte gott! Skärpning i ledet :)

Postat av: Wivvi

Låter härligt med vårsol!
Kram W

2008-02-25 @ 11:06:34
URL: http://wivecasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback